Naar www.iknl.nl
- over deze site > Veel gestelde vragen
Notificatie richtlijn Naar startpagina oncoline
----------

Veel gestelde vragen

  1. Ik krijg geen toegang tot www.oncoline.nl
    Mogelijke oplossingen:
    • kunt u een andere pagina openen? Als dit niet het geval is, is er waarschijnlijk iets mis met uw internetverbinding. Neem contact op met uw systeembeheerder.
    • Oncoline werkt voor Internet Explorer (IE) 4,5 en hoger en Netscape Navigator (NN) 5 en hoger. Het versie nummer kunt u checken in de werkbalk van het internetmenu bij help, about IE/NN.
    • het kan zijn dat er onderhoud wordt gepleegd aan Oncoline. Benader de helpdesk (oncoline@iknl.nl of 030-234 37 80) en vraag of zij de pagina kunnen bereiken. 

  2. Ik bevind me op de homepage van Oncoline, maar kan niet verder klikken.
    Dit kan te maken hebben met de instellingen van de firewall binnen uw organisatie. Neem contact op met uw systeembeheerder. U kunt ook proberen met CTRL, SHIFT, Vernieuwen of F5 een geforceerde verversing van de pagina te bewerkstelligen. Op deze manier kan dit probleem wellicht omzeild worden. 

  3. Ik krijg niet de hele tekst op mijn scherm.
    Oncoline is geschikt voor schermresolutie 800x600. Oncoline werkt echter prettiger met een schermresolutie 1024x768. Dit kunt u (bij bijna alle Windows versies) instellen bij start, instellingen, configuratiescherm, beeldscherm, instellingen, scherm (sleepbalkje). De lettergrootte kunt u zelf instellen via de werkbalk van het internetmenu beeld, tekengrootte.

  4. Geeft Oncoline ook antwoord op persoonlijke medische problemen?
    Nee. Helaas kunnen wij u geen persoonlijk medisch advies geven. Richt u zich hiertoe tot uw behandelend arts of huisarts.